U nastavku je opisana procedura za izdavanje digitalnog certifikata na eTokenu za fizička lica.
Potrebno je popuniti formular: ‘Zahtjev’.
Zahtjev - KVALIFIKOVANI ELEKTRONSKI POTPIS IZDAT NA eTokenu (QSCD SREDSTVU)
Obrazac popunjavate sa podacima o vlasniku digitalnog certifikata (Tabela “Podaci o potpisniku”) – Zahtjev potpisuje vlasnik certifikata.
Na Zahtjevu čekirati kućice:
x ZA IZDAVANJE/OBNOVU KVALIFIKOVANOG CERTIFIKATA ZA
x KVALIFIKOVANI ELEKTRONSKI POTPIS IZDAT NA QSCD SREDSTVU
Na žiro račun: 510-109-04 (Pošta CG) potrebno je uplatiti 80,00€ sa naznakom: Izdavanje digitalnog certifikata na tokenu (svrha transfera).
Dokumentaciju (Zahtjev, Ovlašćenje, kao I potvrdu o uplati) možete predati na šalteru glavne pošte u vašem gradu.
Po završetku procedure izdavanja digitalnog certifikata, na mail adresu koju ste upisali na Zahtjevu dobijate informaciju o načinu preuzimanja novog certifikata (eToken-a).
Opisanom procedurom dobija se novi certifikat sa periodom validnosti od tri godine.
Dodatne informacije možete pronaći na web stranici www.postacg-ca.me.
Hvala Vam na ukazanom povjerenju.