U nastavku je opisana procedura za izdavanje digitalnog certifikata na eTokenu (QSCD sredstvu)- kvalifikovani elektronski potpis:
Potrebno je popuniti formulare: ‘Zahtjev’ i ‘Ovlašćenje’.
Zahtjev - KVALIFIKOVANI ELEKTRONSKI POTPIS IZDAT NA eTokenu (QSCD SREDSTVU)
Na Zahtjevu čekirati kućice:
x ZA IZDAVANJE/OBNOVU KVALIFIKOVANOG CERTIFIKATA ZA
x KVALIFIKOVANI ELEKTRONSKI POTPIS IZDAT NA QSCD SREDSTVU
Oba obrasca popunjavate sa podacima o vlasniku digitalnog certifikata (Tabelu “Podaci o potpisniku” i tabelu: “Ovim se ovlašćuje”).
‘Zahtjev’ potpisuje podnosilac (vlasnik certifikata), a ‘Ovlašćenje’ potpisuje direktor firme.
Napomena: Zahtjev i Ovlašćenje je potrebno da glase na isto lice.
Na žiro račun: 510-109-04 (Pošta CG) potrebno je uplatiti 80,00€ sa naznakom: Izdavanje digitalnog certifikata na tokenu (svrha transfera).
Dokumentaciju (Zahtjev, Ovlašćenje, kao I potvrdu o uplati) možete predati na šalteru glavne pošte u vašem gradu.
Po završetku procedure izdavanja digitalnog certifikata, na mail adresu koju ste upisali na Zahtjevu dobijate informaciju o načinu preuzimanja novog certifikata (eToken-a).
Opisanom procedurom dobija se novi certifikat sa periodom validnosti od tri godine.
Dodatne informacije možete pronaći na web stranici www.postacg-ca.me.